Re: zakup lapa a plytka systemowa

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 20:55:25 MET

JoteR wrote:

> No w sumie racja, jak się wyda 3,5 kPLN na laptopa, to już 3,50 na płytki
> może zabraknąć..

'Komputerowiec' sobie poradzi. Za to nie wiem dlaczego zmuszać
nietechniczną osobę do obowiązku nagrywania sobię płytki, która pozwoli
odtworzyć system, w przypadku awarii. Osoba ta zapłaciła za system i
lapa te 3kzl, a przy awarii HDD bedzie miała spory problem, bo producent
ma go w głebokim...

Co do płytek recovery. To niekoniecznie tzw. gołe/oryginalne XP, często
to obrazki ghosto podobne, więc flopy nie są tu potrzebne. Wkladasz,
czekasz, restartujesz i maszs gotowy system wraz ze sterownikami.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/