"Eneuel Leszek" eod2jc$42p$1@news.task.gda.pl
> "Rafał Łukawski" eod20i$7pn$1@news.lukawski.pl
> > Spróbuj zrozumieć. Najpierw trzeba dokonać czynności A zwanej zakupem,
> > czasami konieczne jest wykonanie czynności B zwanej szeroko rozumianym
> > serwisowaniem. Jeżeli uda Ci się sprawnie dopasować a i b do powyższych
> > zdań, być może dojdziesz do wniosku, że nikt się tu nie plącze.
> Ustawa dotyczy sprzedaży, nie serwisowania.
> > Nie widzę sensu dalszej dyskusji, Ty zapewne też :)
> Dokładnie. :) Jako że od Twego pojmowania tej Ustawy nic nie zależy. :)
> Od pojmowania tej Ustawy przez innych grupowiczów -- także. Ważne jest
> stanowisko sądów. :)
> I już pisałem, że konsultowałem się z prawnikami. :)
Ty i Michał Bień/Bien, i inni -- możecie się co najwyżej wypowiedzieć
na temat zamieszczonych przeze mnie logów i wykresów:
http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/
Dylematy prawnicze pozostawcie prawnikom, a raczej sądom.
Rzecznik twierdzi, że nie muszę udowadniać, iż naprawianie
nie powiodło się, aby zażądać wymiany.
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sun Jan 14 12:55:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 13:51:11 MET