Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 21:24:01 MET
Message-ID: <eobf53$jte$1@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

[...]
>
> A czytałeś ustawę o której tu piszemy? Jeśli reklamacja była
> w trybie niezgodności z umową to wymiana ma być na NOWY i to nie podlega
> dyskusji. W tej sprawie jest jednak zasadne przyjęcie, że dorozumianym
> trybem reklamacji był tryb gwarancyjnym, a umowa gwarancyjna może dopiszczć
> wymianę na taki właśnie dysk fabrycznie "odświeżany" - trzeba po prostu
> zdawać sobie z tego sprawę przy składaniu reklamacji i robić to w trybie
> uznanym wg wyboru konsumenta za korzystniejszy.
>

Panowie, wygląda na to, że macie racje. Sprzedawca odpowiada przed
konsumentem przez 2 lata, w czasie którego, w przypadku zaistnienia
niezgodności towaru z umową (istotnej wady), konsument może zarządać
wymiany towaru na nowy.

Odpowiadam jedynie po to, by ewentualne zainteresowane osoby nie były
'zdezinformowane' moimi poprzednimi wypowiedziami. Zmyliły mnie okresy
zawarte w art. 4 i 10 ustawy.

pozdrawiam

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Sat Jan 13 21:25:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 21:51:11 MET