Re: Jak "przyspieszyc" ten komputer?

Autor: Jasek <jacus2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 19:15:49 MET

Czesc,

> Twoj komputer jest wystarczajacy do "FS".

Ha, wcale ze nie... Juz wersja 2003 dziwaczala w trudnych warunkach
atmosferycznych :), Wersja X skacze jak glupia (mowa oczywiscie o
wlaczonej czesci efektow). Podobne problemy byly przy Doom3 (skacze),
czy Call of Duty (tutaj na czesci plansz nie dalo sie grac). Nie jestem
jakims zatwardzialym graczem, ale irytuje mnie to skakanie... Pierwszy
test 3D Mark06 pokazuje 2fpsy, nastepne juz sie wywalaja. Wiec cos jest
ewidentnie zwalone.

> No, profesjonalny symulator bylby bardziej wskazany ;)

Zdaje sobie sprawe. :)

> Ale po co od razu utylizowac. Moim zdaniem problem lezy bardziej po
> stronie odpowiedniej konfiguracji systemu operacyjnego i wlasciwego
> sterownika. Jak mi wiadomo rozne wersje sterownikow roznie dzialaja z
> roznymi programami (w tym przypadku z wersja gry).

Ale jezeli grafika szarpie od samego poczatku w wyzszych
rozdzielczosciach, to gdzies ewidentnie jest waskie gardlo.

> A poza tym (ja osobiscie) nie wierze zbytnio w to, ze darmowe programy
> sa zoptymalizowane (taki OpenOffice dziala duzo wolniej niz MS Office -
> i nie mam tu na mysli wersji "97" ;) )

Boze bron przed OpenOffice...

Jacek