Re: Jak "przyspieszyc" ten komputer?

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 15:03:43 MET

> Pytanie z gatunku tych infantylnych... Jaki komponent moze byc waskim
> gardlem w tym komputerze - jakim narzedziem to zdiagnozowac? Konkretnie
> zalezy mi na podkreceniu grafiki 3D - dokladnie pod Flight Simulator X.

Twoj komputer jest wystarczajacy do "FS".

> Jak bardzo odczuje wymiane karty graficznej na bardziej zaawansowana
> (jaka)? Czy wogule jest jest sens sie bawic w wymiane poszczegolnych
> komponentow? Czy lepiej dziada utylizowac i kupic cos dedykowanego do
> latania :)

No, profesjonalny symulator bylby bardziej wskazany ;)

Ale po co od razu utylizowac. Moim zdaniem problem lezy bardziej po stronie
odpowiedniej konfiguracji systemu operacyjnego i wlasciwego sterownika. Jak
mi wiadomo rozne wersje sterownikow roznie dzialaja z roznymi programami (w
tym przypadku z wersja gry).

A poza tym (ja osobiscie) nie wierze zbytnio w to, ze darmowe programy sa
zoptymalizowane (taki OpenOffice dziala duzo wolniej niz MS Office - i nie
mam tu na mysli wersji "97" ;) )

pozdrawiam