Re: Ktory wybrać

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 17:55:20 MET

> Genealnie jestem za dell`em 1.7MGhz matryca 12 cali, ze wzgledu na male
> gabaryty.
> Prosze o opinie ludzi ktorzy mieli do czynienia z laptopami o podobnych
> paraetrach i z w/w firm. Czy miedzy tymi firmami jest duza roznica,
> szczegolnie zwracajac uwage na expluatacje "obudowy" wszystkie sa w koncu
> uzywane:)

Dell to badziewie jeżeli chodzi o jakość wykonania. Tośki nigdy nie
miałem, ale te co widziałem nie podobały mi się. Z tych wszystkich
wymienionych brałbym Evo lub R40. Osobiście posiadam 12" EVO 400
(Pentium III) - super wykonanie, spokojnie odpowiada serii T IBM-a (a
raczej X bo to ultraportable). W pracy korzystam z T41 (owszem, fajny
sprzęcik) ale seria R to średnia półka, chociaż wykonanie też solidne. W
tej chwili szukam jakiegoś centrino, waham się między R40 a N620 -
niestety przy moich kryteriach łatwiej o R40.

Pozdr.,
Michał