Ktory wybrać

Autor: marcin <mar83_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 09:31:51 MET

Witam,
potrzebuję laptopa.. nie bede na nim gral, jedynie do pracy biurowej i
ewntualnie prostej obrobki grafiki. Mam kilka do wyboru, jednak nie moge
sie zdeycowac, dlatego prosze o pomoc. Liczy sie dla mnie raczej szybszy
procesor i stabilna praca ewentualnie dluga praca baterii (matryca sie nie
liczy ewentualnie bedzie podlaczany do zenetrznego monitora).

Oto kilka opcji:

http://www.allegro.pl/item156823090_dell_d400_centrino_1_7_ghz_cacko.html
http://www.allegro.pl/item156839282_california_access_g553_aluminiowa_obudowa.html
http://www.allegro.pl/item155247465_toshiba_tecra_m1_512ram_40gb_dvd_pentium_m.html
http://www.allegro.pl/item155453873_ladna_toshiba_tecra_m1_centrino_1_4_512_40_wifi.html
http://www.allegro.pl/item156257392_ibm_thinkpad_r40_1_5_512_30_dvd_centrino_okazja_.html
http://www.allegro.pl/item156461069_compaq_evo_n620c_1_6m_512_40_cdrw_nowa_bateria_.html

Genealnie jestem za dell`em 1.7MGhz matryca 12 cali, ze wzgledu na male
gabaryty.
Prosze o opinie ludzi ktorzy mieli do czynienia z laptopami o podobnych
paraetrach i z w/w firm. Czy miedzy tymi firmami jest duza roznica,
szczegolnie zwracajac uwage na expluatacje "obudowy" wszystkie sa w koncu
uzywane:)

z gory dzieki za wszlkie sugestie
Pozdrawiam