Re: jakie sa obecnie najszybsze nagrywarki dvd

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 15:07:57 MET

Marcin Kocur napisał(a):

> Wydaje mi się jednak, że to zależy od płyt. W końcu można kupić SONY 8x
> i SONY 16x. I to nie są te same płyty.
> Nagrywarki LiteON SHW-1635S i LG H12L.

Też nie można tutaj wyraźnie ustalić jakiejś jednej zasady. W moim
przypadku wyglądało to ta:
a) Płyty Sony DVD+R 16x palone 8x - jakość zwyczajnie przepiękna - PIE w
okolicach 10, PIF nawet 4
b) Płyty Sony DVD+R 8x, bez względu na to czy palone 4x, 6x czy 8x -
jakość zwyczajnie bardzo dużo do życzenia pozostawiała... PIF dochodzący
do 9-10 i BARDZO gęsty wykres na dole... :(

Niestety, coraz częściej loteria z tymi nośnikami. Eh... Gdzie te stare,
dobre czasy. :) Może wraz z nadejściem ery niebieskiego lasera przyjdą
drogie, ale dobrze zrobione nośniki. Ja teraz czekam na Verbatimy
Archival Grade - drogie bo drogie, ale jako że mają być przeznaczone z
definicji do ważnych danych, mam nadzieję, że producent się przyłoży. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/