Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 13:06:11 MET
Message-ID: <eoahvm$d74$1@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Michal Bien wrote:
[...]

> Co
> prawda w trybie ustawowym zgodności z umową wymagana jest wymiana, na
> NOWY przedmiot, ale Ty zapewne reklamowałeś w trybie gwarancyjnym i jak
> się w nią wczytasz to zapewne jest przewidziana taka możliwość podmiany
> na fabrycznie odświeżany i przetestowany.
> A że SMART jest wyzerowany - nic dziwnego - w końcu naprawę i testy robi
> producent, a nie Pan Zdzisiek.

Może czegoś nie dostrzegam, przedmówca nie napisał że to NOWY dysk nie
funkcjonuje, jedynie że reklamuje to taki a taki.

Zazwyczaj to strona serwisująca decyduje o sposobie naprawy:

a) sprzęt naprawiany - gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy
b) sprzęt nowy - gwaranacje biegnie od nowa

Są jeszcze wariacje związane z sytuacją, gdy dany model nie jest
dostępny, wtedy nie możesz dostać gorszego, zazwyczaj sprzedawca daje
nowy sprzęt do tego w nowszej wersji. Alternatywą jest zwrot kosztów,
które poniósł klient w związku z zakupem (oryginalna cena)

Wymieniłem sporo seagate'ow, zawsze dostawałem nowe. Być może nalepka ta
jest właśnie sposobem na skrócenie 3 letniej gwarancji (sprzęt
naprawiany a nie nowy).

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Sat Jan 13 13:10:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 13:51:10 MET