Michal Bien wrote:
[...]
> Co
> prawda w trybie ustawowym zgodności z umową wymagana jest wymiana, na
> NOWY przedmiot, ale Ty zapewne reklamowałeś w trybie gwarancyjnym i jak
> się w nią wczytasz to zapewne jest przewidziana taka możliwość podmiany
> na fabrycznie odświeżany i przetestowany.
> A że SMART jest wyzerowany - nic dziwnego - w końcu naprawę i testy robi
> producent, a nie Pan Zdzisiek.
Może czegoś nie dostrzegam, przedmówca nie napisał że to NOWY dysk nie
funkcjonuje, jedynie że reklamuje to taki a taki.
Zazwyczaj to strona serwisująca decyduje o sposobie naprawy:
a) sprzęt naprawiany - gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy
b) sprzęt nowy - gwaranacje biegnie od nowa
Są jeszcze wariacje związane z sytuacją, gdy dany model nie jest
dostępny, wtedy nie możesz dostać gorszego, zazwyczaj sprzedawca daje
nowy sprzęt do tego w nowszej wersji. Alternatywą jest zwrot kosztów,
które poniósł klient w związku z zakupem (oryginalna cena)
Wymieniłem sporo seagate'ow, zawsze dostawałem nowe. Być może nalepka ta
jest właśnie sposobem na skrócenie 3 letniej gwarancji (sprzęt
naprawiany a nie nowy).
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Sat Jan 13 13:10:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 13:51:10 MET