Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 12:11:52 MET

Dnia Sat, 13 Jan 2007 10:54:59 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Ale zależy mi na tym, aby nagrywarka nagrywała na wszystkich dobrych płytach. :)
> Może nie 100 na 100, ale przynajmniej 90 na 100, a nie 1 na 5, :) jak mam
> średnio w przypadku mojej Toshiby.
>
> (sto na sto; dziewięćdziesiąt na sto; jedną na pięć)
>
> A nagrywać chcę na: TDK, Sony, Verbatim, EMTEC/BASF, Philips itp. :)
> Miło by było, gdyby nagrywała także na Esperanzach (czy jak się to
> nazywa) itp., ale na takich nagrywać nie zamierzam. :)

Bierz BenQ (najlepiej jak znajdziesz 1640 lub 1650). Z tych płyt co
wymieniłeś jeszcze nie miałem błędu (nie lubi emteków - nagrywa x16 jako
x8), Z tanich płyt poleca eXtreme. Na jakieś 1500 płyt mam koło 20
spalonych. Kupuję w zgrzewkach - zdarzają są ryśnięte. Starsze NEC-i też
nagrywały dobrze ale szybkość i jakość (korekcja) odczytu była kiepska.