Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 10:54:59 MET

"MadMan" 1i3p628j2dsal.1i1h8lenbrkbc.dlg@40tude.net

> Są ZTCW identyczne, zdaje się że te starsze mają ciutkę niższe prędkości nagrywania.

Identyczne możliwości? Na szybkości mi nie zależy.

 DVDx16 to około 7 minut
 DVDx8 to około 11 minut
 DVDx6 to około pół minuty więcej niż DVDx8

Płytę trzeba kupić, wyjąć z pudełka i włożyć do napędu,
po nagraniu wyjąć i od czasu do czasu przetestować.
Ponadto po włożeniu płyty do napędu -- jakiś czas
mija, zanim jest ona widziana przez ów napęd...

Dla mnie te kilka minut nie stanowi różnicy -- tym bardziej,
że dwie różne płyty, nagrywane na tej samej nagrywarce, na
tych samych szybkościach, dają efekty różniące się między
sobą o kilka minut. :)

Do tego trzeba wziąć pod uwagę czas przygotowania tego, co chcę nagrać na płytę...

Ale zależy mi na tym, aby nagrywarka nagrywała na wszystkich dobrych płytach. :)
Może nie 100 na 100, ale przynajmniej 90 na 100, a nie 1 na 5, :) jak mam
średnio w przypadku mojej Toshiby.

(sto na sto; dziewięćdziesiąt na sto; jedną na pięć)

A nagrywać chcę na: TDK, Sony, Verbatim, EMTEC/BASF, Philips itp. :)
Miło by było, gdyby nagrywała także na Esperanzach (czy jak się to
nazywa) itp., ale na takich nagrywać nie zamierzam. :)

> Zwracają wszystkie od 3520A (ok. 2 lata temu wyszedł), nie ma obaw.

To dobrze -- posprawdzam to, co nagrywała/nagrywa_na_DVDRW Toshiba.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'