Re: Problem z formatowaniem DVD-RAM - kontynuacja

Autor: Damian Pietras <daper_at_PLEASE_DONT_SPAMdaper.net>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 17:33:28 MET

On Sat, 13 Jan 2007 10:35:39 +0100, Atlantis wrote:

> U mnie chodzi o 4571. Co do formatowania pod ext2 to ludzie różnie
> mówili, ale jednak spotykałem się z opiniami, że pod Linuksem najlepiej
> używać formatów przewidzianych dla DVD-RAM (FAT32, UDF).

UDF pod linuksem ma ograniczenie do 2GB na plik, u mnie z tego
powodu odpada jhako backup.

> Firmware aktualny? Sterownik jest w systemie?
> U mnie chodzi o to, że wyeliminowałem właściwie wszystkie problemy jakie
> mogłyby wskazywać na system...

Dzisiaj kolega doradzil zmiane tasmy. Z niedowierzaniem kupilem nowa,
podpialem i to tak, aby odcinek miedzy dvd a plyta byl krotszy i...
formatowanie przeszlo bez problemu i do tego o wiele szybciej! Pomimo, ze
z DVD+R, DVD+RW nagrywala OK, to objawialo sie tylko przy DVD-RAM, tak,
jak u kolegi.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix