Re: Problem z formatowaniem DVD-RAM - kontynuacja

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 00:07:03 MET

Atlantis napisał(a):
> Oddałem go więc i czekałem, wrócił z adnotacją, że naprawiony, test OK.
> No dobrze, podpiąłem go i... Pierwsza niespodzianka - wgrali mi stary FW
> 1-01. Jeśli to była ich naprawa to gratuluję umiejętności panom
> serwisantom. Druga niespodzianka - problem jak był, tak jest. :)

Wgranie starszego firmware nie zawsze jest złym pomysłem. Czasami w
nowszym firmware pojawiają się błędy co do obsługi starszych nośników.
Generalnie stosuję taką zasadę jak w przypadku biosów płyt głównych -
jeśli wszystko jest OK to nie ruszam tego, żeby nie popsuć:-) Natomiast
gratulację dla panów serwisantów w ogóle - wymianę firmware'u to można
sobie w domu zrobić:-) i serwis na tym nie polega. Ja bym poszedł tam
jeszcze raz i kazał im sformatować przy Tobie płytkę DVDRAM

Tomaszek