Problem z formatowaniem DVD-RAM - kontynuacja

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 14:04:39 MET

Dzisiaj właśnie dostałem z serwisu napęd NECa, który miał problemy z
formatowaniem i zapisem DVD-RAM. Co prawda nie byłem do końca pewien czy
to rzeczywiście była usterka, czy może coś nie tak z nośnikami/systemem,
ale gdy sprawdziłem wszystko co się tylko dało i nic innego mi już do
głowy przychodziło - oddałem do serwisu. Nie mam w systemie żadnych
rezydentnych programów (poza sterownikiem DVD-RAM) które mogłyby się
gryźć, system czysty, bez wirusów, chodzi sprawnie. Kupiłem najpierw
jedną płytę Panasonica, potem kilka Verbatimów i problem ciągle
występował - przy około 95% formatowania - błąd.

Oddałem go więc i czekałem, wrócił z adnotacją, że naprawiony, test OK.
No dobrze, podpiąłem go i... Pierwsza niespodzianka - wgrali mi stary FW
1-01. Jeśli to była ich naprawa to gratuluję umiejętności panom
serwisantom. Druga niespodzianka - problem jak był, tak jest. :)

Jedyne co jeszcze przyszło mi do głowy, to problem z nośnikiem - i
Panasonic i Verbatim mają ten sam numer seryjny. M01J3003(krzaczek na
kiońcu). :P Sprawdziłem FW 1-02 przy pomocy MediaCodeSpeedEdit 1.0.9.4 i
wynik następujący: http://img214.imageshack.us/img214/9044/1sq2.png

Czy M01J300, ewentualnie M01J300 z krzaczkiem na końcu to właśnie taki
nośnik jak posiadam? ;) Chociaż nie sądzę, żeby to miał być powód moich
problemów...

# /George Orwell - Rok 1984/