Re: Jaki program do odzyskania danych

Autor: Norbert <hate_at_spam.com>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 22:11:44 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:eo8oqn$cda$1@mx1.internetia.pl...

> Też mi się tak właśnie wydawało. A co do nośników
> magnetycznych - jak na domowe warunki to dwukrotne przepisanie
> całości LOSOWYMI DANYMI, usunięcie i założenie partycji na nowo
> powinno chyba spokojnie wystarczyć - właśnie muszę sprzedać HDD,
> nic wielkiego tam nie ma, ale poczta, ślady po loginach do kont
> pocztowych, allegro, bankowych itp. zapewne są, więc wolałbym by
> ktoś się w tym nie dłubał. Co właściwie jest godne polecenia
> i zajmuje rozsądną ilość czasu przy dwukrotnym czyszczeniu?
> Takich programików jest sporo, ale wdzięczny byłbym za osobiste
> [...]

DBAN sciagnij, tworzysz botowalna dyskietke i mozesz wyczyscic dysk jak
chcesz. Jak szybko to polecam metode 3 razy uzywana przez urzad obrony US,
jak masz czas to 7 razy. Prawda jest ze po jednym razie nikt nie ruszy tych
danych bez ingerencji fizycznej w nosnik. Dalej to juz tylko te firmy i
policja.