Re: ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO - lypa?

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 17:29:27 MET

> IMHO ten wentylator jest totalnie przereklamowany. Duzo cichszy i lepszy
> dla mnie okazal sie BOXowy wentylator. Wychodzi na to ze wywalilem 80zl
> w bloto.

Ja go kupiłem gdy się ledwie na rynku pojawił. U mnie jest spowolniony do
1600RPM i śmiga na Sempku 3000+@939. Proc nie kręcony a temperetarua w
stresie nigdy ponad 43 stopnie nie wzrosła- warunek- dobrze klimatyzowana
obudowa- nie znaczy głośno- tylko z przodu 80mm z filtrem(dodatkowo robiący
przewiew przez 2 Barracudy)- obroty nie wykrywane przez czujnik, z tyłu
Arctic 80mm na 1500RPM i w zasilaczu 2x80mm- cichutkie bo to ToPower.

I jak się chce to można.