Re: Scythe Ninja i rozpacz

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 10:54:01 MET

Dnia Fri, 12 Jan 2007 09:57:57 +0100, 666 napisał(a):

> Podejrzewam, ze przy takiej obudowie reszta tez nie jest az tak nadzwyczaj
> kosztowna, zeby pchac sie w ninja, jest tez kwestia jakiej ciszy oczekujesz.

Nie ma co ukrywać, nic szczególnego w moim komputerze nie ma. Obudowa
była kupiona "za to co zostało" - na swoje usprawiedliwienie mam fakt,
że była bez zasilacza;)
Ciszę bym chciała mieć, głownym generatorem buczenia jest chyba
nonejmowy wiatrak na CPU.

> Sprobowal bym wiatraka tacens gelus:
> http://www.mod-planet.com/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=611

Poszukałam trochę o nim, wydaje się być całkiem sensownym
rozwiązaniem w mojej sytuacji - mały, cichy, tani.

> chyba ze to ma byc pasywne

Pasywne trudno będzie upchnąć w tej obudowie.

> albo jak chcesz zaplacic mniej to thermalright xp-120 za okolo 100zl,
> mozna sobie dorobic "tunel" do wyciagu i z pewnoscia daje to rade
> chlodzic "polpasywnie".

Też wygląda ok, ale i tak muszę dokupic wentylator.

Podsumowując , dochodze do wniosku , że zależy mi na ciszy,, nie muszę
chłodzić pasywnie, chyba lepiej w mojej obudowowej sytuacji dołożyc i
kupic jakiś bardzo cichy wentylator.