Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Palmer <kolupCIACHO_at_o2.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 00:33:26 MET

Witam,

Zareklamowałem wadliwy dysk twardy firmy Seagate (ST3160812AS). Po 3
tygodniach oczekiwania otrzymałem inny (nowy) dysk z następującym oznaczeniem
na etykiecie z zieloną obwolutką: "Certified Repaired HDD". Czy w serwisie
Seagate niesprawne dyski wymieniają na refurbished czy też sklep, w ktorym owy
dysk reklamowałem podmienił na właśnie taki egzemplarz? Wskaźniki SMART
potwierdzają, że dysk jest nowy.

BTW, co oznacza i kiedy ulega zmianie parametr SMART: "Power Cycle Count"? Czy
"Power-On Time Count" oznacza czas działania dysku wyrażony w godzinach?

Pozdr.,
Palmer