Re: Obniżenie napięcia na zasilaczu

Autor: scvirtu <scjarek_at_op.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 00:35:48 MET

Leszek K napisał(a):
> [...]
Gdyby to była norma to na płytce by to było napisane prawda?
Nowe płyty o ile rozumiem potrzebują tylko dodatkowego zasilania 12v,
13 na tej linii idzie nie tylko na płytę ale i do cd-rom, hdd i
floppy
A może się mylę?

W każdym razie sprzedawca z allegro twierdzi że urządzenia są nowe
i w razie czego mi je wymieni *ale widzę że nie ma sensu skoro
piszesz że wszystkie tak mają)
Może to ponikarstwo ale zasilacz IMO grzeje się za bardzo (jest jak
piecyk) tak samo HDD
Wróciłem do starego zasilacza i nic takiego się nie dzieje.
Nie kupowałbym nowego gdyby nie ciągłe resety komputera - myślałem
że to stary zasilacz ale teraz już nie jestem pewien bo gdy
wywaliłem kartę sieciową (internet przez usb) restarty ustały.

Dzięki za odpowiedź
SCJ