Re: Ukryta partycja Lenovo N100

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 00:25:00 MET

** Krzysiek Knap wrote:

> Zakupiłem właśnie notka- jet w nim preinstalowany Home i z nim go już
> dastałem- system jest tak niechlujnie postawiony(poza tą ukrytą jest
> tylko jedna duża partycja) z wszystkim pierdułkami do odzyskiwania
> systemu i robienia jakiś backapó, że chciałbym go przeinstalować, a
> najchętniej dodatkowo tą partcje na płytke DVD zrzucić.

No ja ostatnio odebrałem kilka takich - totalnie są kretyńsko
skonfigurowane, co zrobiłem to po prostu je wymiotłem i zainstalowałem
z normalnej płytki XP, potem zmieniłem klucze licencyjne i działa.

> Wie ktoś może jak instalke odpalić z takiej partycji- musi tam być
> skoro żadnych nośników nie było w pudełku, a naklejka licencyjna jest
> na spodzie. W manualu też nic nie moge znaleźć.

Nie wiem jak jest w N100 (moje to chyba C200) ale na tej ukrytej
partycji (typ serwisowy HP czy coś) jest jedynie (z tego co się
orientuję, niech ktoś mnie poprawi) środowisko uruchomieniowe, pliki
instalacyjne Windows są na pierwszej partycji (tej widocznej). Nie masz
tam przypadkiem katalogów i386 i innych dziwnych? Z nich możesz sobie
zrobić zapasowy instalacyjny (pytaj na grupie o Windows jak ma to
wyglądać - po prostu trzeba umieścić w odpowiednim miejscu odpowiednie
pliki i dodać obraz startowy (emulacja dyskietki))