Ukryta partycja Lenovo N100

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 23:26:01 MET

Zakupiłem właśnie notka- jet w nim preinstalowany Home i z nim go już
dastałem- system jest tak niechlujnie postawiony(poza tą ukrytą jest tylko
jedna duża partycja) z wszystkim pierdułkami do odzyskiwania systemu i
robienia jakiś backapó, że chciałbym go przeinstalować, a najchętniej
dodatkowo tą partcje na płytke DVD zrzucić. Wie ktoś może jak instalke
odpalić z takiej partycji- musi tam być skoro żadnych nośników nie było w
pudełku, a naklejka licencyjna jest na spodzie. W manualu też nic nie moge
znaleźć.
Pozdrawiam.