Re: Ukryta partycja Lenovo N100

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 00:25:15 MET

> Aha, jak masz jakieś dane czy dokumenty które chcesz zachować przegraj
> je wcześniej na płytę albo pendrive'a - recovery zastępuje całkowicie
> zawartość partycji.
Dzięki.
Kurzcze czy my wyglądamy na rozpieszczonych amerykanów. Po co na siłe
ludziom takie coś wpychać- wiem gdzie sobie system najważniejsze dane
przechowuje i co pokopiowac podczas ewentualnego crasha systemu. Mam chyba
prawo do świerzutkiej instalacji.
jak włączyłem tego N100 z tym preinstalowanym systemem i C2D na pokładzie i
jednocześnie staruszka Della C610, to Dell był minute wcześniej gotowy do
pracy choć ma ramu o połowe mniej I gigowego tualatina:/
Pozdrawiam.