Re: Ukryta partycja Lenovo N100

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 08:10:03 MET

> Zakupiłem właśnie notka- jet w nim preinstalowany Home i z nim go już
> dastałem- system jest tak niechlujnie postawiony(poza tą ukrytą jest tylko
> jedna duża partycja) z wszystkim pierdułkami do odzyskiwania systemu i
> robienia jakiś backapó, że chciałbym go przeinstalować, a najchętniej
> dodatkowo tą partcje na płytke DVD zrzucić. Wie ktoś może jak instalke
> odpalić z takiej partycji- musi tam być skoro żadnych nośników nie było w
> pudełku, a naklejka licencyjna jest na spodzie. W manualu też nic nie moge
> znaleźć.

jak wejdziesz do trybu przywracania systemu jest chyba jakies info na temat
robienia kopi tej partycji:)
jesli mnie pamiec nie myli to z 8 plytek CD nam to zabralo jak robilismy
kopie( IBM T42)
potem mozesz wywalic ta partycje a jak kiedys ci sie zachce przywracac go do
stanu fabrycznego to pomieszasz plytami i soft przywroci ci partycje ukryta.

--
pzdr
piotrek