Re: Czy taki komputer pojdzie na 200Watt

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 22:54:37 MET

perszing napisał(a):
> Nie zrobie Ci tej przyjemnosci. Przeciez pewnie wiesz i sie domyslasz.

Przyjemności? Zasłaniasz się tutaj fachowcami z jakiejś wielkiej
profesjonalnej grupy dyskusyjnej i nie chcesz się przyznać jakiej?
To dla mnie żadna przyjemność, mam ciekawsze. Po prostu zaproponowałem
Ci obronę swojej "teorii". Czyżbyś się próbował wycofać ze swoich słów?

> Dzisiaj dzisiaj czytalem ze na rynek ma wyjsc zasilacz o mocy cos 2KW.

I każdy posiadacz Durona i Radeona 9250 powinien go sobie sprawić.

> Radek Sokol wypowiedzial sie, ze 200Wat moze byc za malo, a dopiero 250W
> daje jakas gwarancje bezproblemowej pracy przy tej konfiguracji i tym
> samym potwierdzil to co pisalem.

Definitywnie, czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną.
Nie zauważyłeś jeszcze, że chodzi tu konkretnie o zasilacze HP, a nie o
samą potrzebną moc?

> Radek jest znacznie dluzej na tej
> grupie niz Ty i (...) wie o czym pisze

Nie mam nawet zamiaru polemizować, bo zgadzam się w zupełności.

> w przeciwienstwie do Ciebie wie o czym pisze, wiec nie
> kloc sie bo nie masz racji.

Czekałem aż to powiesz ;] Typowe gdy się argumenty kończą.
Nie podważam w tej dyskusji słów Radosława. Podważam Twoje, to
zasadnicza różnica. I kolejna sprawa - ja się nie kłócę, proszę jedynie
o rzeczowe argumenty bez wykręcania się na lewo i na prawo ;-)

> Na koniec chcialem dodac, ze raczej teraz nie kupisz nowego markowego
> zasilacza ponizej 300 Wat, wiec pisanie zeby kupil markowa 250 jest
> bezcelowe.

A jest jakiś wymóg, żeby to był nowy zasilacz? Nie zauważyłem. Wskaż mi.
Polecam jeszcze raz przeczytać pierwszy post.
Pytanie było o to, czy *posiadany* zasilacz 200W wystarczy. I moja
odpowiedź brzmi - gdyby tylko był w stanie dostarczyć te 200W to taka
moc wystarczy.

> Jeszcze jedno. Wiesz czemu europejskie zarowki w stanach swieca znacznie
> znacznie dluzej od ich rodzimych? Bo nasze sa projektowane na 230V a
> tamte na 110. (...)

To teraz odniesienie do kwestii o której tutaj dyskutujemy:
Czy żarówka kupiona w stanach będzie świecić pod 110V?
Moja odpowiedź: tak.
Twoja odpowiedź: nie, podłącz ją pod co najmniej 380V.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: