Re: programowanie biosu po nieudanym upgradzie

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 20:35:34 MET

Dnia 10.1.2007, - napisał(a):

> Właśnie najprościej jest zaprogramowac kośc na nowo.

Co nie znaczy, że najtaniej. ;D

> Zerknij na allegro,
> widziałem kilku sprzedawców, którzy wysyłali nagrane juz kości. Cena tez
> przystepna.

Dokładnie.

> ZTCW z dyskietki można jedynie nagrać nowszy ROM, bo z czystej kości
> komputer niewystartuje.

Z całkowicie czystej zgoda, ale standardowo przy programowaniu BIOSu nie
jest programowany bootblock (żeby był, trzeba użyć dodatkowej opcji),
który to właśnie pozawala na "reanimację" takiego kompa. IMO płyta do
uratowania. Sposób przygotowania dyskietki będzie się różnic w zależności
od BIOSu - tu zapewne jedna z dwóch możliwości Award lub AMI.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/