Re: programowanie biosu po nieudanym upgradzie

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 16:49:35 MET

"BETON" <brak@mejla.pl> wrote in message news:eo2v3l$ojp$1@news.onet.pl...
> Witam
> Po niedanej probie wgania biosu komputer po włączaniu uruchamia wiatraki
> czarny ekran/ na tym koniec.
> Płyta asusa. Czy są jakies mozliwesci jeszcze odratowania go ? poza
> wyciagnianiem i programowanie kosci na programatorze
> ( kosć PLC)
>
> Gdzies obiło mi sie ze trzeba odpowiednią dyskietke spreparować, moze
wiecie
> jak ?

Zależnie od tego jaka to stara płyta jest. W nowszych płyta ze sterownikami
do MOBO ma moc przywracania biosu. Wrzuć płyte do napędu, odpal kompa i
zobacz co się stanie.

A jak nie to musisz zrobić dyskietkę botowalną z autouruchamianiem
upgradowania biosu ale z takimi przełącznikami żeby się o nic nie pytał.
Wkładasz do fdd, startujesz kompa i jest szansa że się uda.

Napisz czy się udało. Powodzenia :-)

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba>