Re: programowanie biosu po nieudanym upgradzie

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 16:39:21 MET

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości
news:eo2v3l$ojp$1@news.onet.pl...
> Witam
> Po niedanej probie wgania biosu komputer po włączaniu uruchamia wiatraki
> i czarny ekran/ na tym koniec.
> Płyta asusa. Czy są jakies mozliwesci jeszcze odratowania go ? poza
> wyciagnianiem i programowanie kosci na programatorze
> ( kosć PLC)

Właśnie najprościej jest zaprogramowac kośc na nowo. Zerknij na allegro,
widziałem kilku sprzedawców, którzy wysyłali nagrane juz kości. Cena tez
przystepna.

ZTCW z dyskietki można jedynie nagrać nowszy ROM, bo z czystej kości
komputer niewystartuje.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)