Re: core2duo - wybor plyty nadal ograniczony ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 14:43:42 MET

Onufry Zagłoba napisał(a):
> szczęście. Ich clk znałem, producenta też, kostki też
A mozesz podac jakie maja CLK i timingi?

> A co do taktowania pamieci to moim zdaniem jest ważniejsze niż clk z
> prostego względu. Im wieksza czestotliwość tym więcej podkręcisz. A do tego
> z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że wiekszy przyrost prędkości jest
> na mhz niż na clk.
No ja testowalem (aczkolwiek na a64) i "uzytkowe" testy (typu kompresja
divx, czas routowania duzej PCB bo to mnie interesuje najbardziej)
wychodzily lepiej o 5-7% na pamieci 533 cl4 nicz na 667 cl5, a
praktycznie identycznie dobrze gdy 667 skrecilem na 533 i wymusilem cl4.
Tylko po co wtedy przeplacac ;). Przy takim samym CL (5.0 z
koniecznosci) zmiana z 533 na 667 dawala niecaly 1% przyrostu
wydajnosci, w zasadzie w granicy bledu pomiarowego.
Ale moze w intelu jest odwrotnie?