Re: Płyta główna P4S133

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 19:03:31 MET

> To juz wieksi spece niz ja musza sie wypowiadac.
>
> uwaga teraz teoretyzowanie
> Ale czy plyta po podlaczeniu do zasilacza bez procesora ramu i grafiki a
> jedynie z glosniczkiem nie powinna wydac sygnalu brak procesora ? Jezeli
> nie masz nawet i tego to albo plyta walnieta albo zasilacz.

Chyba płyta.
W każdym bądź razie procesor, na nowej płycie ASRock P4i65G
(oczywiście z inną pamięcią) i innym zasilaczem, chodzi dobrze
(grafika on line).

Za chwilę sprawdzę zasilacz oryginalny z tego PC,
ale na oko nic nie widać (musiałem go umyć pod kranem,
bo to oko by mi się pobrudziło).

Pozdrawiam.

--
[*KW* |P5WD2 Premium + P4 D 840 + 2x1GB GEIL 800]
[Sony E400|Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7]