Re: Płyta główna P4S133

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 15:03:43 MET

> Tak zrobiłem: milczy

To juz wieksi spece niz ja musza sie wypowiadac.

uwaga teraz teoretyzowanie
Ale czy plyta po podlaczeniu do zasilacza bez procesora ramu i grafiki a
jedynie z glosniczkiem nie powinna wydac sygnalu brak procesora ? Jezeli
nie masz nawet i tego to albo plyta walnieta albo zasilacz.

--
Pozdrawiam Tomek