Re: Obudowa, ale czy ma wady?

Autor: PrzemekM <pma110_at_onet.eu>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 18:59:03 MET

webjay wrote:
> Użytkownik "Tomasz Koniewski [konio]" <tomasz.koniewski@interia.pl>
> napisał w wiadomości

> jesli ta ma dyski montowane poprzecznie, to niestety - sa wsadzane w
> plastikowych ramkach, wiec bez wentylatorow nadmuchujacych sie nie
> obejdzie.

Dziś odebrałem BH-01B... Tak na szybko to dyski, bez wentylatorów, są o
jakieś 1-2 stopnie chłodniejsze. Poprzednia obudowa otwarta, BH
zamknięta. Temperatura procesora (C2D 6300) wzrosła z 35 do 38 stopni.

> bigtowera chiefteca? :) mowie powaznie - bedziesz mial nieco wiecej
> miejsca w srodku.

I mniej na zewnątrz ;) Żartuję, co kto potrzebuje. Ta też jest spora.

--
Pozdrawiam - PrzemekM
pma110@wp.pl