Re: Scythe NINJA PLUS SCNJ-1100P Rev. B

Autor: thomas <tomchu_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 17:50:02 MET

Użytkownik "webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> napisał w
wiadomoœci

> nie dygaj, wejdzie ;) a producenci _zawsze_ podaja wymiary calkowite.

Ale masz ten cooler czy tak strzelasz w ciemno ? ... jak ja zreszta :]

> jaja sobie robisz? :) nic sie w heatpipe nie odkreca i nawet tego nie
> probuj. oczywiscie moze to byc zwykly czop, a moze sie okazac, ze jednak
> masz srobeczke.
> gdy odkrecisz, to wyparuje Ci to co jest w srodku - czyli - bedziesz miec
> zwykla rurke :p

Co do tych nakretek to raczje eni zamierzalem ich odkrecac ... walsnei ze
wzgledu na zawartosc rurek ... aczkolwiek nie jestem pewny czy zabezpieczaja
one gaz w srodku.

> pozdrawiam,
> Kamil

Dzieki za odpowiedz.

PS. Nadal ... jesli ktos ma ten cooler to bylbym wdzieczny za sprawdzenie
wymiaru (od plaszczycy plyty glownej)

pozdrawiam
Tomasz