Re: Scythe NINJA PLUS SCNJ-1100P Rev. B

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 10:00:57 MET

Użytkownik "thomas" <tomchu@o2.pl> napisał w wiadomoœci
news:enuh51$kcf$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Juz pare razy bylo na temat tego cooler ale niestety nie znalazlem
> odpowiedzi na moje pytanie. Wiem ze jego wysokosc to 150 mm ...
> przynjmniej tak podaje specyfikacja ... i tu moje pytanie to jest wysokosc
> radiatora czy calego coolera (razem z wiatrakiem) to z tego co widze na
> zdjeciach to cooler wystaje troche wyzej.
> Obecnie jak przykladam linijke to od powierzchni plyty glownej do sciany
> bocznej mam ok 170 mm czy ktos kto posiada ten cooler moglby sprawdzic ile
> tak na prawde wysokoscji ma Scythe ninja (od powierzchni plyty glownej)

nie dygaj, wejdzie ;) a producenci _zawsze_ podaja wymiary calkowite.

> nie chcialbym zamawic w ciemno a potem nie moc zamknac obudowy :]
> I jeszcz eejdno pytanie ... mniej istotne ... czy te "bajeranckie" srubki
> na gorze radiatora mozna ew. odkrecic? czy to jakies strasznie wazne
> nakretki :] czy zyskam na tym z 5 mm ?

jaja sobie robisz? :) nic sie w heatpipe nie odkreca i nawet tego nie
probuj. oczywiscie moze to byc zwykly czop, a moze sie okazac, ze jednak
masz srobeczke.
gdy odkrecisz, to wyparuje Ci to co jest w srodku - czyli - bedziesz miec
zwykla rurke :p

pozdrawiam,
Kamil