S/PDIF wejscie na karcie dzwiekowej lub karta TV z wejściem HDMI, jakiej?

Autor: akanid <akanid_at_wp.pl.bezspamu>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 17:45:14 MET

Witam

Obecnie psiadam SB Audigy2. Planuje podlączyc sobie do kompa te nowa
telewizje n. Jakosc obrazu HD jestem w stanie se odpuscic ale dzwieku
DD raczej nie. Otoz interesuje mnie jakas karta dzwiekopwa z wejsciem
audio s/pdif tak abym mogl podlaczyc dzwiek do kompa i dalej juz
pociagnac to na CREATIVY 5.1. Moje Audigy2 nie ma takiego gniazda. Jaka
jest alternatywa dla karty dzwiekowej i gdzie tanio kupic? Tak samo
interesuje mnie karta TV z wejsciem HDMI bowiem wtedy i obraz i dzwiek
pojdzie jednym kablem (chyba ze sie myle :)). Mozecie cos polecic?

Z góry dziekuje za pomoc.

--
Koniec Modlitwy. Amen.
Pozdrawiam