Re: core2duo - wybor plyty nadal ograniczony ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 17:29:18 MET

Onufry Zagłoba napisał(a):
> Generalnie jeśli szukasz budżetowej płyty pod C2D lepszej nie znajdziesz w
> cenie ~ 400 zetów.
Dziekuje za odpowiedz :)
Bynajmniej nie szukam plyty budzetowej. Jesli bym chcial budzetowo - to
bym wogole nie bral c2d tylko a64 i mialbym calkiem fajna plyte z
grafika GF6100 na pokladzie - GA-M55plus-S3G. W drugim komputerze mam
A3000+ i sobie chwale - zona moze zagrac w jakies gry, tv-dvb/divx
dziala prawidlowo, komputer chodzi przyzwoicie jako domowa maszyna do
pisania grafiki i internetu.
Chyba jednak zdecyduje sie na tego MSI na i965, bo sa dwie opcje - i965+
ICH8 za taka sama cene jak twoja plyta na i945, albo roznica w cenie
~100zl ledwo, a przynajmniej ma ICH8 i nie bede mial zamknietej drogi na
core2quadro i inne wynalazki na przyszlosc ;)
Co do OC to zastanawiaja mnie pamieci - piszesz ze masz "jakies" 800 -
wg opisow czipsetu obsluga 533/667 a 800 to tak nienapewno. Przy
czipsetach i965 jest nawet tak ze 533/667 to do 8GB, a 800 to tylko
2/4GB max (pewnie wydajnosc pradowa linii danych ogranicza
predkosc/liczbe ukladow, w a64 rozwiazuje ten problem pamiec registered)
Wiec ja wolalbym raczej pamieci 533 (CL4) np twinmosa, niz 667 CL5, nie
mowiac juz o 800 z nieznanym CL...