Re: core2duo - wybor plyty nadal ograniczony ?

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 16:56:46 MET

"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message
news:eo0852$5to$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
ICH8R ?

> A ktorego P5LD2 ? bo ich jest cale stadko:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+P5LD2+I945P
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+P5LD2+SE+C
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+P5LD2+VM+I945G
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+P5LD2+DELUXE (ktory kosztuje
> tyle co MSI na i965)

Ale mnie zalałeś linkami ;-) Chodzi mi o pierwszego (jak zgaduję, gdyż nie
mam dostępu do netu w pracy). Drugi jest jakiś cięty (bez tego R w
chipsecie), trzeci zintegrowaną grafę ma. A czwarty to wypaśna wersją
pierwszego różniąca się tylko bajerami w wyposażeniu dodatkowym.

A skoro zainteresowałeś się tą płytą to powiem coś wiecej o doświadczeniach
z nią.
Jest to dobra płyta z mnóstwem opcji odnośnie podkręcania . Działa i
użytkuje się bez problemów, zwiechów i jakichkolwiek niespodzianek.
Jest jednak ale. Jest wolniejsza od płyt na i965 co wnioskuję na podstawie
wyników w superPI. Nie jestem pewnien czy w normalnym użytkowaniu jest to
tak zauważalne, gdyż ta różnica jest nie wielka. Ale fakt jest faktem.
Niemniej jednak mam podkręconego na niej 6300@7x355 i pamięci (nie parowane
800 można by powiedzieć noname bo to jakies nanye) chodzące w dualu na 888.
Próbowałem kręcić więcej ale do tego potrzeba zwiększania napięcia czego
robić na firmowym chłodzeniu nie chce.

Generalnie jeśli szukasz budżetowej płyty pod C2D lepszej nie znajdziesz w
cenie ~ 400 zetów.

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba