Re: Czy WD sa do d?

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 15:02:59 MET

Marcin Kocur wrote:

> Warto wspomnieć, że równolegle pracowałem na Samsungu 80GB w plastikowej
> szufladzie, był katowany niemiłosiernie, zanotował kiedyś 56C. Miesiąc
> temu skończyła mu się 3 letnia gwarancja. Ciągle działa bez zarzutu.
> Warto też wspomnieć, że poprzedni WD był zamontowany na stałe w obudowie
> i normalnie miał 54C.

Co ci tego WD tak podgrzało? Mój ma normalną temperaturę przy pracy
rzędu 32-40 stopni (sprawdzane czujnikiem naklejonym na HDD). Dodam, że
WD kupiłem po tym, jak nowiutki Samsung 200GB po 3 dniach pracy wywalił
bad sectory. Jak do tej pory nie żałuję zamiany.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF