Re: Czy WD sa do d?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:42:08 MET

Osoba adam napisała na pl.comp.pecet:

> Czy dyski WD sa do niczego? Jesli pc jest z takim dyskiem, to nie
> kupowac takiego komputera?
> adam

Osobiście kupiłem 80GB WD. Zgrałem na niego wszystkie dane z
poprzedniego dysku i od razu je skasowałem i sprzedałem ten dysk.
Następnego dnia włączam komputer i okazuje się, że BIOS nie widzi
dysku.

Wymienili mi na nowy. Nowy pochodził jakieś 1,5 roku, po czym system
zaczął się przywieszać. Okazało się, że to uszkodzone sektory.

Znowu mi wymienili. Tym razem nie ryzykowałem i sprzedałem go
natychmiast.

Warto wspomnieć, że równolegle pracowałem na Samsungu 80GB w plastikowej
szufladzie, był katowany niemiłosiernie, zanotował kiedyś 56C. Miesiąc
temu skończyła mu się 3 letnia gwarancja. Ciągle działa bez zarzutu.
Warto też wspomnieć, że poprzedni WD był zamontowany na stałe w obudowie
i normalnie miał 54C.
Pół roku temu zakupiłem Samsunga 250GB SATA. Jak na razie 0 problemów.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur