Re: nowe technologie druku w drukarkach

Autor: <alebum_at_fajnysklep.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:43:33 MET

Marek S. napisał(a):
> jestem w tyle za nowymi technologiami, czy w końcu producenci drukarek
> zrobili coś z wysychaniem tuszu?
>
> moja poprzednia drukarka to lexmark z25, w której kiedy nie drukowałem kilka
> miesięcy(1 m-ce), to tusz zaschnął tak, że musiałem wygotować cały pojemnik.
>
> Ciekaw jestem, czy ten problem jest już rozwiązany, ja mam tak, że nieraz
> nie mam potrzeby drukowania przez kilka tygodni/miesięcy, więc chciałbym
> kupić drukarkę zabezpieczoną przed wysychaniem tuszu - znacie taką?
>

> pozdr
> Marek S.

ja bym proponował wydruk laserowy. w tej chwili drukarki są niewiele
droższe od atramentówek a wychodzą o wiele taniej w eksploatacji.
Jeśli drukujesz na tyle sporadycznie, że jeszcze ci wysycha tusz w
zbiorniczku to tym bardziej koszty eksploatacji twojej atramentówki
są wyższe (co chwila trzeba kupować kolejny tusz, bo ten
wczesniejszy wysechł).

w przypadku tonera w drukarce laserowej się to nie zdazy... :)

pozdrawiam
sylwek

tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl