Scythe NINJA PLUS SCNJ-1100P Rev. B

Autor: thomas <tomchu_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 23:36:24 MET

Witam

Juz pare razy bylo na temat tego cooler ale niestety nie znalazlem
odpowiedzi na moje pytanie. Wiem ze jego wysokosc to 150 mm ... przynjmniej
tak podaje specyfikacja ... i tu moje pytanie to jest wysokosc radiatora czy
calego coolera (razem z wiatrakiem) to z tego co widze na zdjeciach to
cooler wystaje troche wyzej.
Obecnie jak przykladam linijke to od powierzchni plyty glownej do sciany
bocznej mam ok 170 mm czy ktos kto posiada ten cooler moglby sprawdzic ile
tak na prawde wysokoscji ma Scythe ninja (od powierzchni plyty glownej) ...
nie chcialbym zamawic w ciemno a potem nie moc zamknac obudowy :]
I jeszcz eejdno pytanie ... mniej istotne ... czy te "bajeranckie" srubki na
gorze radiatora mozna ew. odkrecic? czy to jakies strasznie wazne nakretki
:] czy zyskam na tym z 5 mm ?

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam
Toamsz