Re: LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 22:08:23 MET

Co prawda to nie 22" a jedynie 21", ale na najnowszej matrycy S-PVA:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
i ma prawdziwą paletę 8bitów, bez FRC, a producent podkreśla jeszcze
szersze kąty. Cena prawie identyczna z Eizo 1931 więc na pewno jest to
ciekawy kąsek. Sam tak jak ty stoję przed takim wyborem i nie wiem co
zrobić. Doceniam wielkość pikseli w 19" ale tu piksel tak nie stada, za to
więcej miejsca na paski narzędzi. Mam wielki dylemat.
Ale na razie przychylam się do Samsunga - może będę go testował
to będę miał powód aby opowiedzieć się po którejś ze stron.

A co to ten inputlag o którym piszą przy okazji m.in. tego Samsunga?

--
Mariusz