Re: Wybór tunera

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 20:39:57 MET

Krzysiek Knap zapodał(-a):
> Witam szanownych grupowiczów. Po śmierci chip.hardware trafiłem tutaj i
> widze że grupa ma się znakomicie.

eeee tam - chip.hardware żyje, tylko mało kto pisze ;-)
Tak poważnie - nowa redakcja pewnie by pozbyła się grupy, ale
a/ trzeba umieć
b/ trzeba mieć pewne dane do tego

> Stoję przed wyborem zakupu tunera. Problem jest taki że na płycie
> zostały mi wolne 1 PCI i 1 PCIEx1.

Widziałeś jakąś TV kartę na PCEx1 ? Ja ostatnio szukałem sterowników
do mojego wiekowego Pixelview (Prolink) i na stronie produceta
w nowościach była grudniowa karta na PCEx.

> Jestem zdania że kupuje się raz a porządnie. Na oku mam te 3 modele:
> -Hauppauge WinTV-HVR-1300 PCI Hardware MPEG2
> -Hauppauge WinTV-HVR-3000 PCI
> -FlyView FlyDVB TRIO PCI na układach Philipsa

Gdybym miał na zbyciu 219zł - wzią bym Hauppauge ze sprzętowym mpeg.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,