Wybór tunera

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:43:08 MET

Witam szanownych grupowiczów. Po śmierci chip.hardware trafiłem tutaj i
widze że grupa ma się znakomicie.
Stoję przed wyborem zakupu tunera. Problem jest taki że na płycie zostały mi
wolne 1 PCI i 1 PCIEx1.
Jestem zdania że kupuje się raz a porządnie. Na oku mam te 3 modele:
-Hauppauge WinTV-HVR-1300 PCI Hardware MPEG2
-Hauppauge WinTV-HVR-3000 PCI
-FlyView FlyDVB TRIO PCI na układach Philipsa
Dodam iż jestem w zasięgu nadajnika DVB-T. Wiem że ceny tych kart to około
400zł, ale co byście wybrali. Nie wiem jak Semprek 3000+@939 poradzi sobie z
obsługą kodowania programowego. Zależy mi na obsłudze i satelity i
naziemnej. Jeśli kupie Hybryde naziemną to potem zostanie już tylko satelita
na PCIEx1, a to chyba niewykonalne.
To sądzicie o kombajnach HVR-3000 i FlyDVB Trio- ta występuje na magistrale
PCIEx1 ale jeszcze się nie spotkałem w Polsce z taką wersją.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.