Re: Wybór tunera

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 21:06:43 MET

> eeee tam - chip.hardware żyje, tylko mało kto pisze ;-)
> Tak poważnie - nowa redakcja pewnie by pozbyła się grupy, ale
> a/ trzeba umieć
> b/ trzeba mieć pewne dane do tego

Ale serwer nntp nie odpowiada gdzieś od listopada:(, a ja nie poto mam
outlooka żeby się logować i po jakichś www śmigać.

> Widziałeś jakąś TV kartę na PCEx1 ? Ja ostatnio szukałem sterowników
> do mojego wiekowego Pixelview (Prolink) i na stronie produceta
> w nowościach była grudniowa karta na PCEx.

http://www.lifeview.com.tw/html/products/internal_tv/flytv_express_x1_mst_sta2.htm
identyczna co w posicei opisywałem tylko że na PCIE- gdzieś od maja ją na
tej stronie widuje.

> Gdybym miał na zbyciu 219zł - wzią bym Hauppauge ze sprzętowym mpeg.
Akurat HVR 1300 kosztuje jakieś 380zł :/

Pozdrawiam