Re: drgania dyskow przenoszone na obudowe/ temp E6600 (2w1)

Autor: <nie_at_podam.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:14:33 MET

Użytkownik "Leszek K" <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:y3wa2z260nqy$.1qqfhrfd7yq4q$.dlg@40tude.net...

> Wsadź gumowe podkładki i za pół roku dołączysz do grupy narzekającej na
> awaryjność dysków Seagate. Też mam 4 sztuki (co prawda dwa samsungi - te
> się mniej grzeją) i mimo wentylatora pchającego bezpośrednio na nie
> przemyśliwuje czyby nie posmarować boków pastą termoprzwodzącą coby więcej
> ciepła do blachy szło.
tzn ile dysk powinien miec? u mnie ma po 40 na seagate i 43 na WD
do obudowy to i tak ciepla nie oddaje bezposrednio.. bo w tej obudowie sa
plastikowe szyny bezsrubkowe i miedzy blacha z obudowy a dyskiem jest
plastkik tylko :)
no ale z drugiej strony nie wiem o co chodzi z ta awaryjnocia.. bo w 2gim
kompie mam seageta chyba 160gb i temp ma w granicach 50-55st i tak chodzi
juz od ze 2 lata 24/7 :)

zreszta dodatkowe wentylatorki do obudowy (zeby dmuchaly na dyski - w tej
obudowie jest miejsce na 3 wentylatorki 92mm dmuchajace bezposrednio na
dyski) i tak juz mam zamowione tylko czekam az dojda ;)