Re: LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:11:09 MET

He, he. To widzę kolega jest chyba po artykule:
http://proline.pl/shop.php?id=news&subid=lcd_rozmiar_rozdzielczosc_czyli_wielkosc_piksela_ripb4o
ale panoram, zwłaszcza 22" nie trzeba się bać, mają już stosunkowo duży
piksel.

Tak, dokładnie, ale już wczesniej zrobiłem sobie "excela" gdzie porównałem
wielkości piksla poszczególnych monków LCD, zakładając, że 1024x768 na 17
crt (15,6 widzialne) to tak w sam raz dla mnie i moich oczu.
Fakt, 22 LCD mógłby ewentualnie być, ale taki, dobry kosztuje zbyt wiele,
dlatego chyba jednak 19 i to zwykła (w końcu zwykła ma większy obszar
roboczy, panorama tylko stwarza takie pozory).

Wychodzi na to, że monitor dla mnie to Eizo 1931. Jeszcze tylko pytanie z
innej beczki: zakup w necie na firmę nie upoważnia do zwrotu do 10 dni? Czy
to dotyczy tylko konsumentów?

--
Mariusz