Re: O co chodzi z matrycami? (jaki monitor LCD)

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 18:30:56 MET

www.mva.pl

> PS. Mysle o jakims 19-calowym w granicach 1000zl. Nie wiem czy w tej
> kategorii mozna wybierac miedzy matrycami...
> Grac raczej nie bede, glowne zastosowanie: surfowanie, pisanie,
> ogladanie/obrobka zdjec (amatorsko).

Za 1000zł to specjalnie nie poszalejesz z 19. Nawet dobrą 17 cięzko bedzie
kupic. Tu jesteĹ› skazany na TN.

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=29852
(nieco ponad 1000zł no ale ma wejście DVI, więc obraz będzie lepszy)

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=35812
(niby panoramiczny, ale tylko wejście analogowe)

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=20136
(przyzwoity monitorek z DVI)

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=26654
(brak wejścia DVI, ale samsungi nieźle radzą sobie nawet przy analogowym)

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=24736
(niezły LG i to do tego z DVI)

Mając taką kasę wybierałbym z w/w modeli. Założyłem, że maksimum możesz
dołozyć 100zł
Natomiast jak masz możliwość odłożenia jeszcze 300zł to kup sobie doskonałą
17" czyli:
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=24736