Re: LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 00:39:43 MET

> [...] 3. Kup sprzęt markowy (Sony, Philips, NEC itp). To ze ktos jest
> wiodącym producentem matryc nie oznacza, że szanuje się jako producent
> dobrego sprzetu końcowego. Czesto dla innych produkuje lepsze matryce niż
> na własne potrzeby.
> 4. Jeśli masz 2 identycznie wyglądające modele tego samego producenta
> różniące się ceną, może jeszcze podstawką, kup droższy. Zapłacisz 20-30%
> więcej a dostaniesz sprzęt 2x lepszy (jakość matrycy). Np u Philipsa sa
> monitory standardowe, biznesowe i profesjonalne. Między serią standardową
> [...]

To wszystko prawda, ale to nie jest grupa dla dzieci neostrady,
a dość specjalistyczna. Więc tu, wydaje mi się bardziej słusznym, jest
rozmawianie o szegółowych parametrach technicznych i wynikach testów
i wybieraniu konkretnych modeli z pełnym zastanowieniem i dogłębną analizą.

A nie ma podstawie takich straszliwie ogólnych (choć na ogół słusznych)
przesłanek.

Może przy wyborze odkurzacza albo sokowirówki było by to bardziej na
miejscu.