Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 00:00:31 MET

J.M.Oizo <oizo[No Spam]@autograf.pl> wrote:

> a da rade znalesc płyte pod athlona (moze byc nawet athlon XP) zeby
> miała takie samo wyposazenie????

            Spojrzalem na zestawy pod Athlona z Firewire i nie wyglada to zbyt
ciekawie jesli chodzi o cene przy A64 (XP do DV srednio sie nadaje i tez
mocno sie grzeje):
http://www.allegro.pl/search.php?string=firewire&category=6122&description=1&country=1

Nie bez powodu ten serwis okreslany jest jako AlleDrogo. Tak wiec jesli
glownym zastosowaniem sa media strumieniowe to mozna przemyslec pierwotna
plyte z P4. Pamietaj tylko o tym ze to bedzie dosc cieple (a tym samym
glosne), Medion ma kiepskie SETUPy oraz ja osobiscie mam obiekcje co do
sprzedawcy, ale jesli moglbys to odebrac osobiscie to czemu nie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl