Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 18:02:13 MET

Użytkownik "Michal Bien" napisał w wiadomości
> No moze byc, kodowanie mediow strumieniowych to jedno z niewielu
> zastosowan w ktorych P4 dobrze dawalo sobie rade. I chyba na tym koniec
> zalet tego zestawu - glosne toto, energochlonne i do tego SIS na plycie
> Mediona - z MSI to one maja wspolna tylko fabryke (i tak w Chinach) bios
> jest pociachany na max. Dodatkowo slyszalem bardzo wiele zlego o tym
> sprzedawcy, zwlaszcza jesli cos pojdzie nie tak - sprzet sie zepsuje czy
> nastapi pomylka przy wysylce. Zarowno w sieci jak i znajomy mial
> nieprzyjemnosc kupic tam jakas kamerke, nastapila pomylka przy pakowaniu
> [...]

a da rade znalesc płyte pod athlona (moze byc nawet athlon XP) zeby miała
takie samo wyposazenie????
Dodatkowo za ta płyta przemaiwa to ze ma panel z wyprowadzonymi wszystkimi
wejsciami.

http://www.allegro.pl/item153597299_oc_master_celeron_2_26_3_5_gigabyte_ga_8sgxl_oem.html
moze takie cos - bo szukam płyty ktora mała by wbudowana karte LAN i
Firewire